Otwórz Konto Firmowe
i sprzedawaj bez prowizji!

Sprawdź ceny
Skorzystaj z zasięgu jednej z największych
platform handlowych w Polsce.
8 MLN
odwiedzających
Ponad
70 MLN
odsłon
Największa
społeczność

na Facebook

Dlaczego warto otworzyć Konto Firmowe?

Zasięg

Wybierając Sprzedajemy.pl
zyskujesz natychmiastowy dostęp
do 8 MLN osób miesięcznie

Więcej kontaktów

Zyskasz więcej klientów dzięki
dodatkowej promocji na
Sprzedajemy.pl i kanale Facebook

Brak prowizji

Cały, wygenerowany ze sprzedaży
dochód pozostaje w Twoich
rękach

Atrakcyjne ceny

Abonament już od
39 zł brutto miesięcznie

Brak umów

Możesz zrezygnować,
kiedy tylko chcesz

Brak limitu wystawień

Możesz wymieniać ogłoszenia
bez utraty limitu

Zwiększ wiarygodność Twojej firmy

ZWERYFIKOWANA FIRMA

Aby klienci chętniej wybierali oferowane przez Ciebie produkty, wyświetlimy na Twoich ogłoszeniach oraz w profilu firmy oznaczenie „Zweryfikowana firma”, które potwierdzi bezpieczeństwo zawieranych z Tobą transakcji.

Oznaczenie „Zweryfikowana firma” otrzymasz, jeżeli posiadasz aktywny plan firmowy, a nasz zespół potwierdzi prawdziwość Twoich danych firmowych w bazach rejestrowych przedsiębiorców.

Wybierz plan dostosowany
do Twoich potrzeb

Pokaż cennik

Wybierz plan dostosowany
do Twoich potrzeb

Kategorie, w których możesz publikować ogłoszenia:

  • Części, akcesoria i narzędzia samochodowe
  • Rolnictwo (z wyjątkiem maszyn rolniczych)
  • Biznes i Przemysł
  • Dom i ogród
  • Elektronika
  • Moda i Styl
  • Kultura i rozrywka
  • Sport i wypoczynek
  • Dla dziecka
  • Antyki, Sztuka, Kolekcje
  • Zegarki i Biżuteria
  • Zdrowie i Uroda
  • Zwierzęta
  • Delikatesy

Kategorie, w których możesz publikować ogłoszenia:

  • Motoryzacja (pojazdy i maszyny)
  • Rolnictwo (pojazdy i maszyny)

Masz pytania?

Zadzwoń +48 22 602 24 60
Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9:00 do 17:00

Zamów kontakt z doradcą

Zostaw swoje dane, a nasz konsultant oddzwoni

Najczęściej
zadawane pytania

Co sprzedawać w internecie?

Odpowiedź na pytanie, czym handlować w internecie, jest bardzo prosta – wszystkim. Przez internet możesz sprzedawać zarówno nowe, jak i używane rzeczy, od nieruchomości, przez samochody, po odzież, kosmetyki. To również sposób na informowanie o oferowanych przez siebie usługach.

Aby móc sprzedawać w internecie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, warto założyć sklep www lub konto dla firm w serwisie ogłoszeniowym Sprzedajemy.pl, dzięki czemu możesz stworzyć własną stronę firmową, agregującą wyłącznie twoje ogłoszenia.

Co to jest sklep internetowy?

Sklep internetowy jest to serwis online umożliwiający sprzedawanie oraz kupowanie produktów, usług przez internet. Pod pojęciem sklep www rozumie się także aplikację informatyczną, oprogramowanie umożliwiające sprzedaż w sieci. Tworzenie sklepu internetowego umożliwia również serwis Sprzedajemy.pl – sprawdź ofertę konta PRO.

Jak założyć sklep internetowy?

Chcesz dowiedzieć się, jak założyć sklep internetowy z odzieżą, produktami handmade czy z artykułami spożywczymi? Niezależnie od asortymentu, tworzenie sklepu internetowego będzie przebiegać w podobny sposób.

Jeśli chcesz prowadzić własny sklep internetowy, musisz zarejestrować firmę oraz dobrać numer PKD. Następnym krokiem jest zakup domeny i serwera. Gotowy sklep internetowy, a więc oprogramowanie do sprzedaży, zakupisz wraz z hostingiem. Należy go skonfigurować zgodnie ze swoimi potrzebami, wybrać moduły do sprzedaży, po czym rozpocząć wprowadzanie produktów do bazy. Na końcu należy stworzyć m.in. regulamin sklepu internetowego, a także politykę prywatności.

Internetowy sklep możesz również „podpiąć” do swojej strony internetowej opartej na systemie WordPress, wykorzystując jedną z dostępnych wtyczek do sprzedaży online, jak WooCommerce. Trzecią możliwością, gdy chcesz uruchomić sklep przez internet, jest utworzenie konta dla firm w serwisie ogłoszeniowym Sprzedajemy.pl. Wtedy nie musisz zajmować się aspektami technologicznymi, zatrudniać webmastera, możesz od razu przejść do dodawania produktów.

Gdzie założyć sklep internetowy?

Zastanawiając się, jak otworzyć sklep internetowy, trzeba w pierwszej kolejności zdecydować, na jakiej platformie będzie on zbudowany. Gotowe sklepy internetowe mogą być tworzone m.in. na oprogramowaniu:

  • PrestaShop
  • Shoper
  • Shoplo
  • Shopify
  • Magento
  • Sky-Shop
  • RedCart
  • WooCommerce

Część z nich, jak WooCommerce i PrestaShop, to platformy typu open source, które instalowane są na własnym serwerze – oznacza to, że ty jesteś ich właścicielem. Dzięki temu sklepy internetowe są niezależne. Shoper czy Shoplo to platformy abonamentowe – otrzymujesz gotowe oprogramowanie e-sklepu, wraz z kompletem funkcji i integracji, nie musisz dbać o hosting, instalację systemu, tworzenie kopii bezpieczeństwa itd. Płacisz miesięczny abonament za sklep, aczkolwiek, co istotne, nie jesteś jego właścicielem.

Decydując się na tworzenie sklepów internetowych poprzez założenie konta w serwisie ogłoszeniowym, np. Sprzedajemy.pl, aukcyjnym, unikasz problemów związanych z wyborem oprogramowania, konfiguracją go. Możesz od razu przejść do wprowadzania produktów, nie musisz martwić się o wykup domeny i hostingu, znalezienie platformy e-commerce.

Ile czasu trwa realizacja sklepu internetowego?

Sprawdzając, jak zacząć ze sklepem internetowym, musisz dowiedzieć się, ile czasu trwa jego realizacja. Na założenie e-sklepu należy poświęcić od 5 do nawet 30 dni. W przypadku rozbudowanych lub dedykowanych sklepów może to potrwać jeszcze dłużej. Wszystko zależy od tego, z jakiej platformy korzystasz, czy niezbędną instalacją oraz konfiguracją systemu zajmujesz się samodzielnie, czy korzystasz z pomocy programistów, grafików.

Natomiast założenie firmowego konta w serwisie ogłoszeniowym to kilka minut, działalność właściwą (czyli sprzedaż) możesz rozpocząć już pierwszego dnia, po dodaniu oferty.

Ile kosztuje sklep internetowy?

Odpowiedź na pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, nie jest prosta, ponieważ zależy od wielu czynników. To nie tylko koszt samej platformy, ale również serwera i domeny, prawnika, który opracuje regulamin oraz politykę prywatności (nie zaleca się korzystania z gotowych, bezpłatnych szablonów). Choć na start nie jest potrzebny wysoki kapitał, to początkowy wkład może wynieść od kilkuset złotych do kilku tysięcy, w zależności od stopnia rozbudowania sklepu online.

Można też założyć darmowy sklep internetowy korzystając z oprogramowania w modelu open source. Taki sklep internetowy za darmo wymaga jednak więcej zaangażowania, ponadto korzystanie z niektórych modułów, funkcji może być dodatkowo płatne.

Jeśli zakładasz konto biznesowe w serwisie pośredniczącym w sprzedaży (np. w serwisie ogłoszeniowym), opłacasz wyłącznie abonament za utrzymanie strony firmowej agregującej twoje oferty. Sprzedajemy.pl nie pobiera opłaty aktywacyjnej, a także prowizji od sprzedaży. Sposób opłacania konta PRO dla firm jest prosty i przejrzysty, brak ukrytych opłat.

Sklep internetowy – kiedy kasa fiskalna jest obowiązkowa?

Kiedy potrzebujesz kasy fiskalnej? Warto wiedzieć, że osoby prowadzące sklepy internetowe, mogą obowiązywać zwolnienia z posiadania kasy fiskalnej. Jest tak w sytuacji, gdy dostawa towarów odbywa się wyłącznie w systemie wysyłkowym, a wpływy środków pieniężnych dokonywanych są za pośrednictwem banku (trafiają bezpośrednio na konto). Zwolnienia z kasy fiskalnej nie będą dotyczyć m.in. sprzedaży perfum, tytoniu i alkoholu, sprzętu fotograficznego, a także sprzętu telewizyjnego.

Kiedy sklep internetowy zaczyna zarabiać?

Sklep internetowy może zacząć na siebie zarabiać już po dwóch lub trzech miesiącach prowadzenia działalności, aczkolwiek wiele zależy od jego widoczności w sieci. Dlatego najczęściej zaleca się pozycjonowanie sklepów internetowych od razu po ich uruchomieniu. Nie dotyczy to osób, które zdecydowały się na założenie konta dla firm na Sprzedajemy.pl – oferty pojawiają się w dedykowanych kategoriach produktów, właściciel sklepu nie musi zajmować się aspektami technologicznymi, marketingowymi, może od razu ruszyć ze sprzedażą, dzięki czemu działalność szybciej zaczyna przynosić zyski.

Jak reklamować sklep internetowy?

Podstawową kwestią jest pozycjonowanie sklepu internetowego, którego celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce na określone pytanie. Odpowiedź na pytanie, jak wypozycjonować sklep internetowy, nie jest prosta, ponieważ obejmuje szereg czynników: konfigurację strony www, optymalizację treści, zdjęć, poprawę szybkości ładowania strony itd. W większości przypadków konieczne jest zatrudnienie zewnętrznej firmy, która się tym zajmie. A ile kosztuje pozycjonowanie strony? To może być koszt od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie.

Oprócz tego ważna jest obecność w social mediach, a także reklamowanie sklepu w systemie Google Ads i Facebook Ads.

Gdy zakładasz stronę firmową w serwisie ogłoszeniowym Sprzedajemy.pl, nie musisz się tym zajmować. Jedyny, dodatkowy koszt, może być związany z promowaniem produktów na liście ofert – sam decydujesz, jaki budżet chcesz na to przeznaczyć.

Sklep internetowy – dlaczego warto tworzyć?

W porównaniu do stacjonarnych biznesów sklep internetowy jest stosunkowo szybkim oraz tanim sposobem na sprzedaż produktów. E-sklep może się zwrócić nawet w ciągu kilku miesięcy, ponadto koszty prowadzenia działalności są niskie (nie musisz np. wynajmować lokalu). Chociaż, najczęściej radzi się, aby przed założeniem własnego sklepu internetowego sprawdzić, czy będzie popyt na twój asortyment. Można to zrobić, sprzedając towar za pośrednictwem serwisów ogłoszeniowych, co umożliwia konto dla firm na Sprzedajemy.pl. To może być także dodatkowy kanał sprzedaży – na takie rozwiązanie często decydują się nawet duże, popularne sklepy internetowe, które mają świadomość, że dzięki temu docierają do większego grona klientów.

Copyright © 2011-2024 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.